- Anàlisi de la informació (lectura de continguts, consulta del resum i mapa conceptual, consulta de recursos, adreces d'interès i annexos).
- Reflexió, lògica i resolució de problemes senzills (preguntes de comprensió lectora, de comparació de conceptes, d'opinió basades en l'experiència personal, problemes lògics de complexitat mitjana i resolució de casos o situacions crítiques simplificades).
- Anàlisi de la pròpia pràctica en relació amb els continguts: estructures de comunicació, etapes de la vida del grup.
- Observació de grups.
- Activitats de treball de grup: creació de grups, distribució de funcions i tasques, elaboració de les normes de funcionament, elaboració de la planificació de tasques, contingut i temporalització. Valoració del procés del grup, autoavaluació individual i grupal.
- Dissenyar procediments i estratègies per garantir una correcta presa de decisions.
- Practicar diferents tipus de reunions a partir de supòsits
- Aplicació d'eines per realitzar el seguiment de les reunions.
- Disseny d'activitats d'animació grupal.
- Aplicació de tècniques de dinàmica de grups.
- Elaboració de treballs en grup.
- Reforç i fixació del contingut conceptual (opció múltiple, vertader-fals i relació de conceptes o idees).
- Avaluables (anàlisi de la pròpia pràctica en relació als continguts, resolució de casos amb múltiples variables i activitats orientades a la presa de decisions).
Avaluació (pendent)
Avaluació contínua en funció de les activitats realitzades:
- Activitats optatives d'aprenentatge individual que es presenten i comparteixen en el fòrum d'activitats de cada unitat. El tutor pot seleccionar-les per l'EAC (exercici d'avaluació contínua al final de cada unitat)
- Activitats de treball en equip. Avaluables: representen el 70% de la nota final
- relatives al contingut del treball
- relatives a l'autoavaluació del grup
- relativa a l'autoavaluació individual
Nota final= (nota PAF+EAC)+Treball de Grup
Sistema de comunicació/Sistema tutorial (pendent)
Proactiu i dinamitzador tant en les activitats en equip com en el treball individual.
A través del tauler de l'aula proposa les activitats, donant indicacions i instruccions per a la seva realització, fa el seguiment de les aportacions, valora les activitats lliurades al fòrum de cada unitat.
Proposa un exercici d'avaluació contínua (teòric-pràctic), el valora i comenta individualment.
A través del tauler de grups, una vegada constituïts, presenta les activitats guiant els grup durant tot el procés. Realitza la valoració dels treballs de grup i la implicació individual de cada component del grup.
No hay comentarios:
Publicar un comentario